کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316297 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید ۵ برای Desire Eye و Desire 816 اچ‌تی‌سی عرضه شد

چند روز پیش، اچ‌تی‌سی برای گوشی Desire Eye خود اندروید آبنبات چوبی را منتشر کرد که البته فقط مختص کاربران تایوانی بود اما حالا اخبار و گزارش‌های منتشر شده از عرضه این آپدیت در سایر نقاط جهان از جمله ایران خبر دارد.


HTC-Android-Lollipop

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ دفتر شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در انگلستان به‌طور رسمی اعلام کرده که دو گوشی هوشمند سری دیزایر یعنی Desire Eye و Desire 816 آپدیت اندروید ۵ را همین روزها دریافت می‌کنند اما گزارش کاربران ما در فارنت حکایت از این دارد که این آپدیت را با حجم ۸۳۶ مگابایت و به‌صورت OTA در گوشی دیزایر ۸۱۶ خود در ایران دریافت کرده‌اند.

این به‌روزرسانی شامل تمام ویژگی‌های جدید نسخه آب‌نبات چوبی و همچنین افزایش کارآیی این گوشی‌های هوشمند خواهد بود البته هنوز خبری از سنس ۷ نبوده و کاربران این دو گوشی باید به سنس ۶.۵ قناعت کنند. اما بدون شک نسخه ۷ رابط کاربری محبوب اچ‌تی‌سی نیز در اینده‌ای نه چندان دور، شاید با اندروید ۵.۱، منتشر شود و طبیعی است که ابتدا باید شاهد عرضه آن در پرچمدار قبلی یعنی M8‌ باشیم.

desire 816-desire eye

اچ‌تی‌سی به‌طور منظم در حال به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند محبوبش به نسخه ۵.۰ اندروید است. این نسخه در حال حاضر برای HTC One و One M8 منتشر شده و حتی دو مدل نسبتاً قدیمی Desire E8 و Butterfly S نیز در چند روز گذشته به اندروید آب‌نبات چوبی آپدیت شده‌اند.

علاوه بر این، براساس شایعات نسبتاً معتبر، مدل‌های One Max ،One mini 2 و One mini نیز در ماه‌های آینده به جمع گوشی‌های بالا اضافه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26018 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/26 تعداد مشاهده: 1599
سافت گذر